Jag har världens bästa vänner!!!

På måndag är det min födelsedag och efter vad som hände förra helgen har jag inte kännt mig direkt sugen på att fira mig själv igen den här helgen, men Världens bästa Mia övertalade mig att jag skulle ha en middag på Nox i alla fall. Och gissa om jag är glad över det.

Jag har (trots den urusla servicen och en inte allt för smarrig marulk) haft en helt underbar kväll tillsammans med alla mina fantastiska vänner. Vi har skrattat, pratat och haft sådär trevligt som man bara kan ha med riktigt bra vänner som man trivs med.

Tack allesammans som gjorde min födelsedag värd att fira igen!

Här följer nu en lista över vad jag fick om det är någon som är intresserad:

Mia - Ett fotvårdsset (till min bortglömda fötter) från Bella Il Fiore 
www.eleven.se (Betyg kommer så fort jag har provat)
Anna - Lost dvd-boxen säsong 2 (Nu slipper jag ringa Mia hela tiden och fråga vad det var som hände)
Stoffe och Jonas - Ett presentkort på Åhléns day SPA (Dom tyckte att jag behövde det nu när jag hade jobbat så mkt)
Andrés - Skulle komma med sin present på måndag (om nu inte hans present var Danne...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback