Lista

En av mina läsare hade en så kul lista i sin blogg som jag var tvungen att sno. Hoppas att hon inte hade något emot det...

FAVORIT
färg:
rosa (men jag köper alltid svarta kläder)
plats: Barcelona
bok: Nån kriminalroman
spel: Det där spelet som Mia köpte, men som jag nu inte kommer ihåg vad det hette. Jag har iofs aldrig spelat det, men det verkar sjukt kul.
drog: Shopping (jag missbrukar det i alla fall)
affär: Stradivarius och Sephora (båda tyvärr i Barcelona)
grupp: Kan inte komma på en enda grupp som jag gillar
aktivitet: SHOPPA!

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
Ja, minst 10 ggr om dan.
gnälla: Ja, det trodde jag var en mänsklig rättighet
skrika: Ja, fast bara när jag blir sådär arg.
sova: Ja, fast i mitt fall är jag nog mera död (jag ser i alla fall ut som att jag är död enligt Mia)
klä dig i svart: ALLTID
gå till kyrkan: Näe, det där med Gud e inte riktigt min grej…
röka: jag BRUKADE, men sen den 1 okt är jag rökfri. Duktigt va?
ljuga: ofta
hata folk: ALLTID
lita på folk: ADLRIG

NÄR
läste du en bok senast: var  nog nån månad sen
var du på konsert senast: räknas Tiesto på Berns?
köpte du något senast: idag, två flaskor vin på systemet
svor du senast: idag, jag svär alltid
sjöng du senast: idag, "Ja må hon leva"
klagade du senast: idag på min störda arbetskollega

VEM
saknar du: min mamma (som jag fortfarande är osams med och som jag inte vet om jag kan förlåta)
vill du slå: Mr P 
kramade du sist: Camilla (min kusin) 
vill du vara som: Bill Gates (fatta å ha så mkt pengar!!!)
sårade dig sist: min mamma
vill du bli galet full med: Mia (för hon blir så sällan full) 
fick du sms från senast: Sussie
ringde dig senast: Mia
är vackrast på jorden: vete fan (jag är ju så kräsen enligt Mia)

HAR DU

förföljelsemani: ja, eller jag är sjuk rädd för psykopater (räknas det?)
tvångstankar: ja, extremt många
färgat håret: många gånger men inte det senaste året
brutit några ben någon gång: näe, men jag slet av en sena i fingret en gång när jag åkte skateboard
egen dator: ja, en jättefin Acer Ferrari
gjort bort dig rejält: så sjukt många gånger
bra självförtroende: ja, narcissistiskt bra enligt Mia
komplex: ja
rymt hemifrån: en gång när jag var 14 och skitförbannad på min pappa (såklart!)

HUR

går du: i högklackat (jämt!)
svarar du i telefonen: Hallå??? (Ja, enligt Jens låter jag alltid väldigt frågande när jag svarar)
mycket pengar har du: Oberänsat (i alla fall om man kollar på mina shoppingvanor)
ofta bäddar du sängen: när jag får besök dvs typ en gång i månaden
ofta städar du: lite varje dag. Kan Mia (alltså inte min Mia utan Mias Mia. Det där vart rätt krångligt…) kan jag!
många stör du dig på: hahahahaha. Det är lättare att tala om hur många jag inte inte stör mig på


TROR DU
att du kommer bli något:
 jag är någon
på gud: nej, kan man det när verkligheten ser ut som den gör?
på rymdvarelser: nej
att folk tycker om dig: nej, jag är rätt dryg (men ärlig i alla fall)
på ett liv efter detta: nej, jag tror inte så mkt, men jag vet dessto mer


Kommentarer
Postat av: Murphy

Den där Mia låter JÄVLIGT klok ;)

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback