Hydra Confort Moisturing Cleansing Milk från Loreal

Ja, jag erkänner. Jag är märkesfixerad. Det är ytterst sällan jag köper något från ett billigare märke, men så var jag på Åhléns med Birgitta och så fick vi syn på ovanstående produkt och så utbrister Birgitta:

- Åh, den där anvädner jag och den är jättebra. Den tar tom bort vattenfast mascara.

Jag använder ju (som alla kanske vet) bara vattenfast mascara och tyckte att det kunde ju vara värt 49:- för att prova och se om det verkligen stämde. Och det gjorde det. Verkligen!

Rengöringsmjölken tar bort allt smink tom min vattenfasta mascara som i vanliga fall brukar sitta som berget och hamna till stor del på handduken. Dessutom blir man väldigt mjuk i ansiktet också, vilket inte är helt fel nu när det har blivit så kallt ute. Jag kanske dock inte kommer att använda produkten i hela ansiktet under sommaren då jag oftast får lite fetare hud, men som ögonmakeupremover kommer den att få finnas i mitt badrumsskåp forever!

Betyget blir en 4:a för den svider tyvärr lite för mkt i ögonen, har jag kommit fram till efter en tids användning.

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Tack ska du ha för att du visade mig till din recension! :)



Dom ynka två dagar jag använt produkten är jag nöjd än så länge. Jag kör alltid med en makup remover innan i creme form. Så denna rengöringen gör bara sista arbetet om man säger så hehe. Vi får se vad jag tycker om ett par veckor, om den funkar lika bra då :D Men jag håller med dig, den tar bort sminket riktigt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback