Ooops I did it again...

Shoppingen den här månaden har gått lite över styr (som om det var någon som hade väntat sig något annat).  

Det började redan i fredags när jag skulle köpa det där hysteriskt lyxiga och onödiga, vilket resulterade i Jordgubbshalsbandet från Kenneth Jay Lane för 1100:-  

Sen gick det åt lite mer än 1000:- på Berns under Tiestokvällen. Tiesto var precis så tråkigt osammanhängande som han brukar vara, men mitt sällskap var desto roligare. Fan, va kul jag hade Mia! En kul grej var att långt innan Tiesto ens hade börjat stod folk (som uppenbarligen inte hade en aning om vem Tiesto är) och skrek Tiesto till killen som var warm-up. Det är humor! 

Igår var det ju så fruktansvärt synd om mig så då var jag var jag först tvungen att köpa tre timmar med personligtränare för 1400:- Sen hittade jag dom där träningsbyxorna från Nike som jag har letat efter sen i mitten av februari med 25% rabatt så var direkt 450:- fattigare. Svängde därefter in på NK och köpte min favoritmascara Flex WP

Väl hemma igen kollade jag mitt konto och insåg att jag är pank. IGEN!

Kommentarer
Postat av: Murphy

Hallå där... fick inte du det där halsbandet mycket billigare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback