Ge upp, Linda Rosing!!!

Jag har verkligen ingenting personligt emot dig, Linda. Jag känner ju inte ens dig, men jag kan ändå inte låta bli att undra lite över allt som du tar dig för. Här följer ett axplock:

1. Först var du med i en dokusåpa. Det var väl lite halv ok. Jag förstår att du har ett enormt behov att synas.

2. Sen var du runt på Stureplan och festade och det var väl också ok. Klart man måste rida lite på fame-vågen som kom i och med din medverkan i BB.

3. Sen går du ut i tidningarna om att du har tagit en massa kokain, men dock aldrig betalat för det. Här börjar jag undra hur det står till med dig.

4. Dagen efter du talat ut om ditt kokainmissbruk går du ut i tidningarna igen och är helt förkrossad och undrar varför Socialstyrelsen vill ta ifrån dig dina barn. Svar: Se punkt 3

5. Du bara älskar att sjunga och ger ut en singel. Linda, med brösten kommer tyvärr inte rösten och ska man mima till sin egen låt bör man i alla fall lära sig texten.

6. Sen passerar en massa män i ditt liv. Det ser jag absolut inte som ett problem. Jag är själv jätteslampig.

7. Du träffar Fadde och ni verkar mot alla odds verkligen jättelyckliga. Ni ska gifta er och du väntar ert kärleksbarn. Kul att det verkar ordna upp sig för dig.

8. Du gör abort. Det är väl en utav dom få riktigt smarta grejer du gjort.

9. Du ska vika ut dig i Playboy och tokbantar. Du blev alldeles för smal Linda. Jag tycker du klär som kurvig. Ditt huvud blev så stort när du var sådär smal.

10. Expressen gräver fram att du inte ens är påtänkt för ett utvik. Du ser Linda, nu har du tokbantat helt i onödan!

11. Du ska satsa på Poker och i samma veva träffar du mannen i ditt liv och dumpar Fadde. Helt ok, man har ju rätt att ångra sig och helt ärligt, hur snygg är Fadde?


12. Du ångrar dig och går tillbaka till Fadde. Här börjar jag undra lite hur det står till med Fadde.

13. Du ska bli seriös och satsa på politiken och blir partiledare för Unika Partiet. Nej Linda, det går tyvärr inte att ta dig seriöst efter allt som du har gjort. Se punkt 1-12

14. Du ska ge ut en singel. Igen!

Varför kan du bara inte ge upp, Linda? Sluta vara så mediekåt? Sluta hoppa på en massa idiotiska förslag som idiotiska människor kommer med till dig?
Kan du inte bara ta ett vanligt jobb och hålla lite låg profil? så lovar jag dig att om ett halvår har alla glömt vem du är och du kan leva ett helt vanligt liv utan inblandning av media som du så innerligt önskar.


Kommentarer
Postat av: Murphy

Hahahahaha!

Postat av: cyberspunken

Ahhhh hahahaha du måste fortsätta på denna lista!! jag tyckte den var ruggigt underhållande plz :-D

2007-05-19 @ 22:30:47
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback