Med en svag doft av mjukglass... (Pink Cotton Candy, Tvål)

Passar på och slänger upp en till favorit när man ändå är på G.

Pink Cotton Candy från Tvål!!! (finns att köpa på
www.eleven.se)

Det är en serie kroppsprodukter doftar helt underbart! Kan inte beskriva dom på något annat sätt än att dom doftar mjukglass. Doften är i vilket fall som helt helt beroendeframkallande. Jag helt enkelt bara MÅSTE smörja in mig med min bodylotion (Skin Smoothie Lotion) och spraya mig lite med min kroppsspray (Aroma Mist) VARJE dag!
Ett plus i kanten är också alla trevliga komplimanger som jag har fått när jag har haft på mig den här doften.
Till min sommarsemeter i Turkiet (med min bästis Stoffe) var jag tvungen att prova deras kroppspeeling med samma doft (Sugar Body Scrub) och jag blev kär direkt! Inte nog med att den doftar sååå gott. Det är dessutom den bästa kroppspeeling jag har provat (och tro mig, jag har provat många). Jag brukar först massera in den på torr hud, för att få en lite grövre peeling, sen tar jag lite vatten i händerna och masserar in den igen. Vattnet gör att peelingen nästan smälter och nästan blir som en bodylotion.

Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv vilja använda några andra kroppsprodukter och dom får inte helt oväntat betyget 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback