Smygläsning

Ja, då var man precis hemkommen från "Smygläsning av Pause-festen"

Kort sammanfattning:

Vart: The Art of Living
Det bjöds på: Mousserade rosé och snittar (som jag tyvärr inte orkade stå i kö för att smaka)
I Påsen: Pause-tidning (givetvis), två halsband från Thomas Sabo (Mia fick bara ett... hihi), en tröja från Koola Anna, en DVD film (Auggie Rose), nån slags rökelse, nån slags "bantings bar", kaffe (som ska göra en smal, lite skepisk är jag dock), en tank top och ett par kalsonger ( Jack & Jones)
Mest känd: Bingo Rimér
Bäst: Påsen
Sämst: Temperaturen (det var helt galet varmt, kännes fortfarande som att jag sitter i en bastu)

Dessutom stod I.D Makeup där och demade sina produkter och hade dessutom 15% rabatt på hela sitt sortiment. Eftersom att jag bara älskar deras fondation (jag använder färgen "medium tan", så tyckte jag att det här var ett utmärkt tillfälle att prova deras puder. Fullständig rapport om pudret kommer imorgon, för nu ska jag lägga mig framför TV'n och ladda upp inför morgondagens fest.


Kommentarer
Postat av: Natalie Nordström

Hur kommer det sig att du blir bjuden till sådana kändisfester med "påsar" och sådant? :P

Postat av: S

jag har en as-ball kompis =) http://murphys.blogg.se/

2006-09-27 @ 16:49:57
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Natalie Nordström

Okej, läste i ett nytt inlägg att hon varit med i något som heter Excellence? Känner ingen det men har ingen aning om vad det är ;S sorry!

2006-10-01 @ 21:18:23
URL: http://eaudenatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback