Ännu mera recensioner

Det har väl inte direkt undgått någon att jag blivit helt tokförälskad i Dermalogica. Detta har resulterat i ett stort antal inhandlade produkter den senaste tiden och nu har det blivit dags för Intensive Moisture Balance att bli recenserad.
image49
Intensive Moisture Balance är en ansiktscreme anpassad för torr och mogen hud som ska återställa fuktbalansen och få huden att känns mjuk och smidig igen. Trots detta är det här ingen creme som känns tung och fet utan den går lätt in i huden och funkar alldeles utmärkt under makeup.

Jag köpte min creme när det var som kallast och min hud var så torr att den kändes som den skulle spricka varenda gång man skrattade och den gjorde verkligen underverk. Tyvärr känns den lite för tung nu när temperaturen stigit och jag kommer att återgå till min Active Moist (Dermalogicas ansiktscreme för normal till blandad hud) men till nästa vinter vet jag vad det första jag plockar fram ur mitt badrumsskåp kommer att vara. Betyget blir en solklar 5:a (toppen)

Kommentarer
Postat av: Rouge

Hihi, ja den här krämen är verkligen en riktig pärla ju! ;) För mig håller den än så länge, får se om den blir för tung för mig i sommar, men jag tror faktiskt inte det! =D Så det är nice det! =D

Postat av: natalie

är "Active Moist" bra under sommaren då? (:

2007-04-23 @ 16:40:43
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: MAKEitUP

Natalie: Ja, Active Moist e TOPPEN under sommaren eftersom att den inte innehåller ngt fett utan bara fukt:)

2007-04-23 @ 19:17:45
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback