Mätt, trött och återfuktad

Nyss hemkommen från påskfirande hos min moster med hela släkten.

Påsken har gått i trötthetens tecken, kan troligtvis bero på att jag var ute och dansa hela natten till min absoluta favorit DJ
Paul van Dyk hela skärtorsdagen. Men påsken har även bestått av en hel del skönhetsvård. Min kusin hade med sig hela sin creme-arsenal så hela dagen idag har vi hållt på och testat varandras cremer. Mycket intressant, men livsfarligt inför nästa Strawberrynet beställning vi ska göra så fort lönen kommer.

Orkar inte skriva så mycket mer idag. Ska istället försöka smälta all mat och godis jag har smockat i mig under det senaste dygnet. Imorgon kommer ett första utlåtande på min Strawberrynet-beställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback