Ny Utmaning

Nu kommer en ny utmaning till alla skönhetsbloggare (och givetvis alla andra också) där ute. Den här gången skulle jag vilja veta lite mer om er som personer. Vem är personen bakom bloggen? Tänkte att det skulle vara roligt att få veta lite mer om alla er sminkjunkies. Det enda jag vet är att vi delar ett intresse. Du drar själv gränsen för hur mycket du vill avslöja. Så här personlig tänker jag vara:

  • S:et står för Sarah
  • Jag är 28 år gammal
  • Jag bor i Stockholm, mitt i city
  • Jag kommer ursprungligen från Sydkorea, men jag har bott i Sverige sen jag var 8 månader
  • Jag är 150 cm lång (eller kort som Mia skulle säga)
  • Jag har svart hår (men nu är det ljusbrunt med blonda slingor) och mörkbruna ögon
  • Jag är utbildad makeup-artist, men jag arbetar som ekonomiassistent
  • Jag har ingen pojkvän, men alla tror att Stoffe (min bästis) är min kille
  • Jag lever för att shoppa
  • Jag är sjukt virirg och glömmer jämt bort allting
  • Jag har en tendens att prata först och tänka sen
  • Det absolut äckligaste jag vet är maskar och larver
  • Jag har världens häftigaste temprament
  • Jag dricker te varje dag
  • Jag kan inte leva utan mitt tuggummi
  • Jag kan spela piano och blockflöjt
  • Mina favoritdjur är hästar och hundar
  • Jag har varit rökfri i lite mer än ett halvår
  • Jag drömmer om att en dag bli ekonomiskt oberoende

Skriv gärna i kommentarer om ni har svarat på utmaningen så kan jag länka till er.


Kommentarer
Postat av: Murphy

Hehehe får jag tillägga att du har världens näst häftigaste temperament ;) men du ligger iofs inte såå lång ifrån
Puss

Postat av: MakeUpYourMind

Jag är också utbildad makeupartist men jobbar som något annat

2007-04-24 @ 22:00:15
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback