Oj, oj, oj

I helgen har det varit Skönhetsmässa på Sollentunamässan. Bjooti var där i lördags och idag var det min tur att åka ut. Och gissa om jag har haft kul. En hel mässa med bara massa smink och cremer. Mycket intressant och roligt fanns det och till väldigt bra priser.

Jag hade från början bestämt mig för att jag bara fick köpa en Suki Exfoliating lemongrass cleanser. Det gick bra i ca 30 minuter. Sen hittade jag I.D's disk där dom hade 15% rabatt på allting och då var jag givetvis tvungen att shoppa en buff-borste (man kan aldrig ha för många borstar).

Sen gick allt rasande fort. Jag köpte plattången som jag varit sugen på ett tag. Den kostade ju bara 495:- på mässan så jag tjänade ju 200:- på det. Ja, tjänade. Det heter så om man är tjej.

Direkt efter blev jag övertalad av Johanna att köpa en slags turbanliknande handduk för håret i microfiber som tydligen skulle hjälpa håret att torka fortare för det kan ju verkligen jag behöva.

Till sist kom vi fram till disken från Satine.se med min Suki peeling och så hade dom ju det trevliga erbjudandet att om man nämnde Bjooti eller LipglossBitch så fick man ett läppbalsam från Crazy Rumors på köpet. Jag valde ett Orange Bergamot.

Bredvid Umeåkroppscenter stod en urgullig tjej från Avanya och jag kunde bara inte så emot. Jag kände att jag hade ett visst ansvar till er bloggläsare, så jag slog till på ett solpuder i färgen Sobronze 1.

Sammanfattningsvis kan man alltså säga att jag har haft en toppendag, men min plånbok är ett endaste stort, svart gapande hål...

Nu ska jag leka lite med min nya plattång och testa min nya peeling. Massor av roliga recensioner utlovas.


Kommentarer
Postat av: Red Head

Åhå, det låter som om du var där ute lite tidigare än jag.. Jag hann ut till kvart i fyra. Var du kvar då? Jag kikade lite men såg ingen som kanske var du..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback