Recension, Color Fever Shine Lancôme

image51
Jag brukar vanligtvis vilja testa mina nyinköpta produkter ett tag innan jag recenserar dom, speciellt hudvårdsprodukter tycker jag tar ett tag innan man verkligen ser hur resultatet blir, men när det gäller smink tycker jag att man relativt snabbt kan känna om man gillar produkten eller ej. I det här fallet handlar det om gillar, för jag gillar verkligen mitt nya läppstift/glans från Lancôme.

Jag köpte som sagt var mitt stift i färgen 304 som är en riktigt tuggummirosa färg. Läppstiftet är lätt att applicera och känns lika vårdande som ett läppbalsam. Det bästa är nog just det att man lätt kan variera färgen. Vill man bara ha en lätt rosa nyans på läpparna tar man ett lager. Vill man ha riktigt knallrosa läppar a la 80-tal tar man fem lager. Den lätta konsistensen gör att man kan i stort sett ha hur många lager som helst utan att det ser det minsta konstigt ut.

Tyvärr är det ingen ny favorit då jag tycker att det försvinner alldeles för fort. Visst, jag förstår att det inte kan hålla lika länge som ett longlasting-stift, men jag tycker nog att det kunde sitta lite bättre än vad det faktiskt gör.

Slutgiligt betyg blir en 4:a (bra)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är faktiskt lite nyfiken på detta! Ska nog kolla in...

Postat av: Rouge

Vad synd att det höll så dåligt då! :O För fina färger verkar det vara! ;)

2007-04-22 @ 13:01:42
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback