Rosa = Blått???

Min älskade Mia är som sagt var i Australien och då passade jag på att skicka med henne en liten Benefitbeställning. MEN nu visade det sig att den tok-fina ljusrosa ögonskuggan som jag beställt var blå?!!? För visst är det inte bara jag som tycker att den här bilden är rosa?

image34

Enligt hemsidan så är my date's my brother ljusrosa, men i verkligheten är den ljusblå och då kan man ju verkligen undra. Är det fel färg på hemsidan eller är det så att rosa är blått i Australien?

Nu har jag i alla fall en ljusblå ögonskugga som liggar och väntar på mig i Mias packning. Ska bli rätt intressant att se användningsområdet för denna skugga...

Kommentarer
Postat av: Rouge

Vad skumt! =O den ser sannerligen rosa ut! ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback