Sommar och sol

Den här helgen känns det som att sommaren kom på blixtvisit. Underbart! Men det har inte direkt varit läge att sitta inne framför datorn och skriva roliga blogginlägg.

Jag kan lite snabbt berätta att jag igår var och sminkade en möhippa. Det är alltid lika roligt. Tjejerna var på topp-humör och uppskattade verkligen mitt jobb. Dessutom visade det sig att den blivande bruden jobbade på sammajobba som jag arbetade på för sex år sen vilket givievis resulterade i en massa roligt skvaller om personer på företaget.

Idag blev det först glass i Kungsträdgården och sen vitt vin på en uteservering tillsammans med Stoffe. På kvällen har jag lagt ansiktsmask med min nya favoritmask som ni ska få läsa recension om imorgon. Gissa vilken det är?

Kommentarer
Postat av: natalie

dermalogica?

Postat av: nyans

Kan det vara Dermalogica Multivitamin power recovery kanske?

2007-04-17 @ 10:46:36
URL: http://nyans.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback