Uppenbarelse x3

114245-46
Ibland blir jag lite förånad över mig själv. Jag har nämligen inom loppet av två dar hittat tre fantastiska grejer som jag redan hade hemma. (Ja, jag vet. jag borde ha lite bättre koll på vad jag har i alla mina lådor)

Först hittade jag (i mitt badrumsskåp) en Oleo Soucre olja från Biotherm. Tack för det, nu slipper jag köpa en ny från Decleor. Sen hittade jag en concealer-borste från Nars som jag köpte när NK reade ut hela sitt Narssortiment. Den penseln visade sig vara toppen att använda till min Studio Finish concealer från Mac som också legat bortglömd i en gammal necessär.

Vem behöver shopping när man bara kan leta fram lite grejer som man redan har?

Kommentarer
Postat av: Ellen

vilken snygg färg det var på biotherm-flaskan :)

Postat av: Sara S

Haha, sånt händer ibland.

2007-04-10 @ 10:22:12
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: Red Head

Oj, då! Som i en riktig affär!! Perfekt ;) Bara inte concealern var gammal och du får en massa utslag. Hände mig en gång med en concealer från Make Up Store, och inte var den speciellt mycket använd heller. Tjoff ner i soptunnan. Surt!

2007-04-10 @ 21:28:42
URL: http://redheadreport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback