Varning!

Hade helt glömt bort borsten jag köpte från Face till min kak-eyeliner, förmodligen var det för att den fullkomligt SÖG. Det var totalt bortkastade pengar. Tyckte i och för sig att borsten såg lite spretig ut i affären, men tjejen som jobbade garanterade att det var för att borsten var så gammal. Det var en lögn.

Redan efter första gången jag använde borsten började den att spreta åt olika håll och efter att jag hade använt den med vatten var den helt förstörd. Positiv som man är tänkte jag att den nog skulle fixa till sig efter att jag hade tvättat den en gång, men icke för efter att jag hade tvättat borsten delade den upp sig som i två delar och är nu helt oanvändbar.

Det var första och sista gången jag köpte borstar (och förmodligen någonting annat också) från Face!

Kommentarer
Postat av: Rouge

vad dåligt!! och att borsten inte ens klarar vatten är ju helkasst! och den kan ju inte direkt ha varit jättebillig heller, eftersom den är från Face!

Postat av: LipGloss Bitch

Gå tillbaka med den vetja, reklammera. De är ju verkligen inte helt billiga.

2007-04-07 @ 11:36:13
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: S

Rouge: Ja, det är verkligen ur-dåligt. Tror den kostade ca 100:- vilket känns rättdyrt med tanke på att jag bara kunnat använda den två gånger.

LGB: Det borde jag faktiskt göra, om inte bara för att se om det var ngt fel på just min borste el om dom av någon outgrundlig anledning ska vara så. Jag måste bara försöka leta fram kvittot...

2007-04-07 @ 23:06:19
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Karin

Hej Ja det måste vara ett dåligt exemplar du fått. Jusr denna borste använder jag till eyeliner, funkar perfekt. Jag som testat allt från tusch till dyra Kaneboliner klarar denna pensel problemfritt. Supertunn linje, alltid perfekt resultat. Reklamera den helt klart.

2007-04-08 @ 09:21:47
Postat av: Mari

De borstar och penslar som jag har testat från FACE har varit bra! Så kanske hade du oturen att få en måndagsex. Reklamera!

2007-04-08 @ 11:57:56
Postat av: s

Jag köpte ganska platt bred borste från face att ha till concealern, borsthuvudet lossnade från skaftet, dett ahände två elle rtre gånger. Visserligen fick jag byta men man orkar ju inte hålla på och gnälla hur mycket som helst.

2007-04-09 @ 13:22:02
URL: http://kakdeg.blogg.se/
Postat av: Foxy

Jag hade tänkt köpa min borste till min cake eyeliner ifrån face men köpte istället ifrån isadora för 75 och bra var väl det! Hade blivit galen om det hade varit min borste som gick sönder så snabbt!

2007-04-09 @ 15:04:29
URL: http://foxy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback