En hyllning till min favoritprodukt i sommar

På uppmaning av LipGloss Bitch till det nya forumet PRET-TY.se kommer här nu "En hyllning till min favoritprodukt i sommar".
image91
Min favoritprodukt den här sommaren måste nog vara Sun Care Spray Oil-Free Lotion Progressive Tanning SPF 15 For Outdoor Sports som visade sig vara en höjdare i solskyddsfaktorsdjungeln. Det är en olja som är helt kladdfri och som går direkt in i huden. Man behöver inte ens smörja in sig utan bara spreja på så är det klart. Perfekt för latmaskar som jag. Dessutom slipper man all äcklig sand som annars brukar klibba fast i huden pga av alla kladdiga cremer man smörjer in sig med. Ett stort plus även för den svalkande formulan som kyler huden på ett härligt sätt. Det här är definitivt ett ny favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback