Laura Mercier Tinted Moisturizer Oil Free

image85
Efter att ha läst så mycket gott om den här cremen kunde jag ju inte annat än att glida in på
Cow parfymeri och be om ett litet prov och nu är jag fast! Vilken underbart bra foundation, ja nu väljer jag att kalla den en foundation för på mig så blir den precis som jag vill ha en foundation. Den täcker precis lagom. Är lätt att arbeta med och det som verligen fick mig fast var just det att den inte lämnar nån fettig hinna på huden. Det här är verkligen den ultimata underlagscremen för mig. Ge mig nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dig, fast jag använder inte den oilfree utan den andra. :)

Postat av: MAKEitUP

Mia: Ja, den andra kanske man måste ha på vintern när man är lite torrare. Vilken färg använder du?

2007-08-07 @ 22:25:26
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Mia

Jag använder färgen Sand på vintern. Wenche provade ut den på mig och jag tycker den är bra på vintern. Har ingen för sommaren tyvärr.

2007-08-08 @ 21:23:31
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback