Nu J"#LAR!!!

Nu är jag på krigsstigen! Anledning: Otroligt dålig service! För det första:

Jersey Beauty Company min föredetta favoritsida att handla hos. Jag la en beställning den 25:e juli. Dan efter fick jag ett mail om att varorna hade skickats. Den 7:e aug hade mitt paket fortfarande inte kommit fram så jag mailade Jersey Beauty Companys kundservice och frågade vad som hänt. Idag är det den 13:e aug och jag har fortfarande inte hört ett smack och något paket har jag inte heller sett till. Kanske är det svårt att ta reda på vart mitt paket tagit vägen, men hur svårt kan det vara att dra iväg ett mail där det står nåt i stil med Vi undersöker vart ditt paket kan ha tagit vägen och hör av oss så fort vi vet något. Det känns inte troligt att någonsin mer kommer att handla något därifrån.

Lacka ur anledning nr 2: Ikea

För en månad sen köpte jag ett helt kök därifrån för 20 000:- Vid köpet talade jag extremt tydligt om att jag ville ha leverans tisdagen den 14 aug eftersom att jag skulle resa bort den 15 aug. Idag ringer en kille från Ikea och talar vänligt om att mitt kök kommer att levereras den 15 aug dvs när jag befinner mig i Tunisien. Efter 45 min i telefonkö till Ikeas reklamationsavdelning får jag veta att jag inte kommer att få någon som helst kompensation för att idiottjejen i kassan som sålde köket till mig inte visste att det tar en extra dag för transportfirman att leverera mitt kök. Jag undrar lite lätt om nu inte deras egen personal vet om en sån grej, hur fan kan dom tycka att jag ska veta det? Behöver jag tillägga att jag inte heller här tänker handla något mer någonsin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle nog reagera precis som du. Känner att jag blir sur bara av att läsa det du har skrivit. Fy skäms på dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback