Budgetfynd

I väntan på all min taxfreeshopping var jag tvungen att köpa något att ta bort min vattenfasta ögonmakeup med. Valet föll på Loreals nya serie Demaq Expert Elixir Intensive Make-up Remover.
image122
Det är en slags oljegelé som med vatten förvandlas till en mjölk. Först tyckte jag inte att den tog bort någon makeup alls utan bara blev som en fettig kletig massa i ögonen, men efter ett par gånger fick jag i snitsen. Man måste arbeta in gelén ett tag så att mascaran löser upp sig ordentligt sen kan man tvätta bort den med vatten.

Gelén kostar ca 95:- och därmed tycker jag den kvalar in som ett budgetfynd. Jag överger inte min
Älskling så lätt, men det här är absolut ett bra alternativ när man inte har råd att lägga 245:- på en ögonmakeupremover. Betyg blir en 4:a (bra).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback