Budgettips

På tal om inpackningar så köpte jag i ren panik en Loreal Elvital Nutri Gloss inpackning. Ja, jag brukar ju alltid köpa inpackning hos frisören, men nu råkade jag befinna mig på Vivo och mitt hår var i ett akut behov av en inpackning så det fick bli en bugdetvariant.

Gissa om jag blev glatt överaskad när det sen visade sig vara en toppen-inpackning. Den gör håret mjuk och följsamt. Doftar helt underbart (synd bara att jag är för täppt i näsan för att känna det nu) och jag tycker mig kunna ana att mina sjukt slita toppar inte längre ser så slitna ut. Bäst av allt är att denna inpackning inte kostar mer än 55:- vilket gör den till ett riktigt fynd. Betyget blir en 6:a (favorit).
image110

Kommentarer
Postat av: Annie

Den ska jag köpa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback