Jag ska aldrig mer...

Efter en helt galen kväll på juldagen (som av någon konstig anledning slutade i att jag vaknade upp med lockigt hår) har jag först legat som en överkörd padda i ett dygn och kännt mig allmänt ful och sliten idag på jobbet är det nu dags för operation "snygg, snyggare, snyggast"

Jag tänkte börja med att peela ansiktet med min Skin Prep Scrub från Dermalogia. Där efter blir det ansiktsmask, Multivitamin Power Recovery Masque, Dermaloga som verkligen kommer att göra underverk för min uttorkade hud. Sen tänkte jag prova lite av min nya saltscrub från Dermanord. Sist av allt ska det lockiga håret få en ordentlig tvätt och inpackning.

Sen vore det väl ändå konstigt om man inte skulle vara tillbaka till sitt vanliga supersnygga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback