Hydra Detox, Instant anti-dullness detoxifying cleanser (Biotherm)

114245-20Schwooosch sa det så var veckan nästan slut, men nu är det helg och eftersom att jag bara ska ta det lugnt i helgen kommer jag att ha massor av tid att skriva en massa roliga inlägg.

Jag börjar med ett i min nya katergi manligt och det är ett tips på en jättebra rengöring som faktiskt funkar bra för oss tjejer också, Hydra Detox från Biotherm.

Hydra Detoxen är en gengöringsgele som innehåller ett fint micropuder som har en lätt exfolierade effekt men mild nog att använda varje dag. Jag brukar använda den på morgonen för att vakna till ordentligt och för att få en bra och mjuk grund att lägga make-up på, men den funkar minst lika bra till att förhindra inåtväxt skäggstubb på er killar.

Kommentarer
Postat av: Rouge

Hihi, kanske något för min kära pojkvän att pröva när hans Decelorprodukter börjar ta slut hihi! ;)

Postat av: S

Absolut, så kan du ju smyglåna den oxå;)

2007-02-17 @ 18:32:53
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Rouge

Hihi, ja precis! ;) Perfekt ju! ;)

2007-02-17 @ 20:10:31
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback