Trött

114245-24Första dan på jobbet efter en veckas sjukdom och så måste man jobba över. SUCK! Nu är jag galet trött så därför blir det bara ett kort inlägg.

Tänkte att jag skulle tipsa om
Apotekets hårbottengelé. En fettfri, fuktgivande gel som ger långvarig återfuktning till torr och känslig hårbotten.

Den är verkligen suverän om man som jag lider av en torr hårbotten. Masseras in i hårbotten direkt efter att man har tvättat håret sen stylar man håret som vanligt. Och det bästa av allt den kostar bara 76:- Kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Rouge

Mycket bra att veta! Har inte så känslig hårbotten tror jag, men om man råkar ut för något, nån dålig produkt eller så, så är det ju bra att veta att denna funkar! :D Bra tips! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback