A New Religion!

Idag var jag och hämtade ut mina nya jeans hos skräddaren. För er som aldrig har träffat mig kan jag upplysa er om att jag har nästintill pygmélikande ben vilket inneäbr att jag alltid måste lägga upp alla byxor jag köper. Men nu var i alla fall mina älskade byxor färdiga.

Det är det tredje paret True Religion jeans som jag köper och jag tror helt ärligt att jag aldig kommer att köpa några andra jeans. Dom är för det första helt gudomligt sköna att han på sig. Känns nästan som mysbyxor. För det andra så ger dom min ganska platta intetsägande pojkliknade rumpa en så snygg form att jag faktiskt börjar undra om det är någon mystisk lifting-produkt insmort i tyget. True Religion jeansen är helt enkelt jeansen för mig.

Kommentarer
Postat av: Becccan

Tack för att du gillade min blogg :D Angående i.d så har jag en hel del ifrån dom; Foundation, Mineral Veil, Rouge "Glee" & "Laughter", Clear Radiance, Concealer "Bisque" & Flawless Brush :) Älskar alltihop! Jag har gjort lite recensioner på i.d tidigare i bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback