Climate Control

Jag köpte ju som bekant en Climate Control från Dermalogica i hopp om att skydda min känsliga hud mot kylan i Vemdalen och visst funkar det!!!

Climate Controlen ser ut som ett mini-deostick och appliceras genom att strykas på överallt i ansiktet där man känner sig torr och vill skydda huden lite extra. Jag som är extremt känslig mot kyla strök på den i hela ansiktet tom på läpparna och vilken skillnad det blev. Jag kände faktiskt knappast av att det var kallt ute. Climate Controlen la sig verkligen som en skyddande hinna över hela ansiktet helt utan att för den delen kännas det minsta fettig. Den funkade tom på kvällen under min i.d fondation utan att känns för fet och sen på natten eller rättare sagt morgonkvisten när jag kom hem och i fyllan och villan inte hittade min ansiktscreme så använde jag Climate Controlen som nattcreme.

Jag kommer absolut att använda Climate Controlen, men främst på natten för att just punktbehanda torra partier som tex läpparna och näsroten (som jag av någon outgrundlig anledning alltid är torr om) Betyget blir en självklar 5:a.

Kommentarer
Postat av: Rouge

Vad härligt att den fungerade så bra alltså! =D Och utan att kännas sådär fet, och läskig dessutom! =)

Postat av: Rouge

Vad härligt att den fungerade så bra alltså! =D Och utan att kännas sådär fet, och läskig dessutom! =)

2007-01-29 @ 18:08:38
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback