En sak i taget

Jag måste erkänna att jag är lite lätt beroende utav Eleven. Varje dag går jag in och kollar om det har kommit in något nytt kul. Och varje dag hittar jag något som jag lägger i min varukorg. Detta resulterar i att jag har en gigantiskt varukorg med massor av roliga produkter, som det inte finns en chans att jag kommer skicka in (för då går jag i personlig konkurs). Det här i sin tur innebär att jag aldrig kommer till skott och får in en beställning hos Eleven, men nu idag har jag kommit på lösningen:

Jag får beställa en sak från listan varje månad och på så sätt kommer jag i alla fall att få en liten del av allt det goda. Frågan är bara vad ska jag välja först?

Förmodligen blir det den här eller den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback