i.d. Skin Enhancers Warmth

114245-12För ett par veckor sen gick jag förbi en hudvårdssalong på Fleminggatan som sålde små prova-på-förpackningar på i.d's produkter. Jag kunde ju såklart inte låta bli så jag köpte solpudret som jag varit sugen på ett bra tag. Kändes smart att köpa en liten förpackning först innan man vet om man gillar det.

Solpudret fungerar på samma sätt som deras fondation dvs man slår ut en liten mängd i locket och sen arbetar man in pudret i en lite större rougeborste för att sen till sist applicera i ansiktet.

Hur lyder då domen? Först tyckte jag nog att färgen var lite för röd. (Jag brukar använda Benefits solpuder
Hoola och det är mycket brunare i färgen.) Men eftersom att jag ofta har en tendens att döma ut produkter lite för fort bestämde jag mig för att prova pudret ordentligt innan domen föll. Och tur var väl det för bara efter några dagar insåg jag verkligen hur fräsch man såg ut i det, så där rosigt fräsch som man blir när man varit ute ett tag i kylan. Flera stycken på mitt jobb tyckte också att jag såg ovanligt pigg ut och det måste ju vara ett plus det med. Bra är det också att det inte innehåller något skimmer. Solpuder m skimmer i är mer för sommarbruk enligt mig. Sen är det givetvis lika drygt som alla andra i.d produkter. Det slutgiltiga betyget kan inte bli något annat än en dvs en ny favorit eftersom att jag inte har använt något annat solpuder sen jag köpte det här. 

Kommentarer
Postat av: Blondie

Åh, så härligt med produkter som gör att man ser rosig och fräsch ut på ett kick. Tycker dessutom att de gör att man själv kännner sig piggare också. =)

Postat av: Anonym

Är det någon som vet ifall de fortfarande säljer I.D-prover? Och isåfall, vad hette affären?

2007-05-20 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback