Jakten på den perfekta mascaran

Min favoritmascara är ju som bekant Flex WP från Lancôme, men jag har den senaste månaden testat lite andra mascaror i hopp om att hitta den perfekta. Jag har kommit fram till följande:

Den perfekta mascaran finns inte!

Det är alltid någonting som inte stämmer. Antingen får man ursnygga fransar, men då får man dras med att mascaran är vattenfast. Eller så är mascaran jättelätt att tvätta bort, men så ser fransarna väldigt tunna och trissta ut. Eller får man jättesnygga fransar som är jättelätt tvättas bort, men då är mascaran för blöt vilket resulterar i att fransarna blir raka.

Slutsats: Man blir tvungen att välja och för tillfället har jag valt att ha en mascara som är otroligt lätt att tvätta bort, men som inte direkt ger så mycket effekt på fransarna. Recension kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rouge

Du har nog rätt =/ men man vill ju ändå hoppas! ;)

Postat av: Murphy

Jag har den perfekta mascaran, fast det visste du ju redan :)

2007-02-01 @ 09:23:31
URL: http://murphys.blogg.se
Postat av: Lene

hmm ja då kanske man kan sluta leta som en dåre och bara hoppas på det bästa:)

2007-02-01 @ 09:38:03
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback