Lurad! (Too Faced Pressed After Glow Powder)

För ett tag sedan köpte jag ett Too Faced Pressed After Glow Powder i hopp om att det skulle vara det ultimata pudret.

Saxat från
Eleven:

Too Faced har kombinerat det sexiga och lockande lystret från deras After Glow Loose Powders med ett silkeslent och transparent fast puder för att skapa det mest glamorösa och ultra-lyxiga ansiktspuder på denna sidan av röda mattan.
Nu kan du enkelt få bort den där oljiga glansen utan att offra din filmstjärnelyster! Vem sa att du inte både kan ha och äta kakan?


Jag köpte mitt puder i färgen Lust som skulle vara lite beigeaktig i färgen. Första gången jag provade pudret borstade jag på det ganska generöst i hela ansiktet vilket resulterade i att jag såg helt galen ut. Ja, jag kan tyvärr inte beskriva det på något annat sätt. Jag bler högglansig och ganska glittrig i precis hela ansiktet. Jag såg helt enkelt inte klok ut. .

Anledningen till att jag känner mig så lurad är nog just det att jag verkligen trodde att man skulle kunna ha pudret i hela ansiktet. Hade jag köpt pudret i tron att det var ett lysterpuder hade det nog fått ett bättre betyg, men tyvärr kan jag inte ge det mer än en 2.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Usch vad läskigt! >_

Postat av: Murphy

Men vaddå.... Det är väl snyggt att vara glansig i hela fejjan? Typ som att man smetat in ansiktet med margarin? Man kan ju tro det när man kikar runt här på nätet ;)
Puss

2007-01-17 @ 09:56:01
URL: http://murphys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback