Mat istället

Det blev ingen mascara. Jag orkade helt enkelt inte åka förbi NK. Istället hämtade jag ut mina nya joggingskor hos löplabbet och gick och handlade mat.

Jag är inte helt säker på att det är just Maximeyes mascaran från Dior som jag vill ha. Jag fick prova den av Mia på nyårsafton och den kändes i och för sig väldigt bra då, men det är lite svårt att säga när man är festsminkad och har en massa svart ögonskugga på sig.
Egentligen behöver jag ju ingen ny mascara för jag har ju min favorit (Flex WP, Lancome). Men ibland skulle jag vilja ha en mascara som inte är vattenfast för helt ärligt är det faktiskt rätt jobbigt att ta bort.

Jag är lite sugen på att prova
Blinc mascaran också. Om det verkligen är så bra som alla säger. Jag har fått för mig att den blir lite för lite effekt för att jag ska gilla den alltså att den mest bara gör fransarna svarta och det behöver ju inte jag för mina är ju redan kolsvarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback