Mina försummade fötter

Mina fötter är en historia för sig. Dom är fruktansvärt försummade, rent av misshandlade när man tänker på vad jag utsätter dom för (typ går i högklackat varje dag)

Jag tror att detta beror på min fotfobi dvs jag tycker att alla fötter (även mina egna) är sjukt äckliga. Men nu har jag kommit fram till (lite delvis tack vare det fiiina fotvårdspaketet jag fick av Mia) att bara för att jag tycker att fötter är äckliga behöver dom faktiskt inte se äckliga ut.

Första steget till fräschare fötter blir härmed att peela dom minst en gång i veckan.
Steg två blir att alltid oavsett årstid ha målade tånaglar (för det gör verkligen en skillnad).
Steg tre blir att fila fötterna minst en gång i veckan.

Jag tänkte börja med mitt rädda-mina-fötter-projekt den här veckan så får vi se hur det går. Uppdatering följer veckovis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback