Mina försummande fötter del 2

Här kommer då recensionen på det tok-söta fotvårdspaketet jag fick av Mia när jag fyllde år.

Söta Mia tänkte på mina försummade fötter och gav mig det
här när jag fyllde år och visst har det gett resultat för det är ju så mycket roligare att ta hand om sina fötter när man har bra produkter.

Kitet innehöll en peeling, en fotcreme och en fotfil. Peelingen är jätteskön och efterlämnar en skön svaklande känsla som verkligen sitter i länge, dock kunde kanske peelingkornen vara lite större då huden på fötterna (i alla fall mina) är väldigt tålig. Fotcremen passar mina fötter perfekt eftersom att den är precis sådär lagom fet. Mina fötter är inte så jättetorra utan blir i ärlighetens namn mest svettiga om fotcremen är för fet. Så är inte fallet här utan mina fötter blir perfekt mjuka. Betyget kan inte bli något annat än toppen 5. Äntligen har jag fräscha, snygga fötter.

1000 Tack Världens Bästa Mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback