Minusgrader!

Nu när kylan slagit till på allvar känns det nästan som att huden ska trilla av. Jag är hysteriskt torr över hela kroppen och bättre lär det ju inte bli imorgon när jag åker till Vemdalen på Kick Off med jobbet.

I förebyggande syfte tänkte jag köpa en
Climate Control. Var och kollade lite på den på Åhléns City idag, men så blev jag lite osäker då hon i disken sa att man skulle använda den över makeup och att man dessutom kunde se rätt fet ut i ansiktet av den.

Så frågan är om det är värt 425:- för att se fet ut i ansiktet, men förhoppningsvis inte torka ut totalt. Eller om man ska spara 425:- och vara matt i hyn, men se ut som ett torkat russin?

Kommentarer
Postat av: nyans

Har inte testat Climate control men har förståt att Barrier repair funkar lite på samma sätt och den är verkligen toppen mot sprucken hud och extrem kyla! Och den blir man inte glansig utav!

Postat av: S

Hmm... då kanske jag ska testa den isället? Men funkar den ovanpå makeup?

2007-01-24 @ 20:58:18
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: nyans

Det vet jag inte. Brukar dutta lite över min vanliga fuktkräm.

2007-01-24 @ 21:33:29
URL: http://nyans.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback