Shopping igen...

Det blev en Climate Control i alla fall och den kommer verkligen att sättas på prov nu i helgen för tydligen var det 15 minusgrader i Vemdalen just nu. Fullständig recension kommer på söndag (om jag inte är allt för död då).

Givetvis var jag tvungen att köpa massor av andra saker också för inte hade jag en massa grejer hemma i garderoben som passar när det är 15 minus och snö. Nu är jag alltså
  • Ett par skidbyxor
  • Ett underställ från Helly Hansen
  • Ett par "skidstrumpor"
  • En fleecetröja också från Helly Hansen

rikare.


Kommentarer
Postat av: nyans

Väntar med spänning på en recension! Har själv vart lite sugen på att testa den för att jämföra med barrier repair.

Postat av: malle

men gud va roligt att vara i vemdalen. lyllo dig! =D

2007-01-25 @ 23:24:13
URL: http://brilliance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback