Shoppingdax!

114245-6Igår lyckades jag äntligen pallra mig ner till NK  för att handla min mascara (Maximeyes fr Dior) så gissa om jag blev besviken när tjejen i Dior-disken berättade att den skulle utgå. Det fick bli en Diorshow mascara istället. Jag har i och för sig velat prova den rätt länge så det gjode inte så mycket. Sen visade det sig att Dior hade ett gåvoerbjudande dvs om man köpte två produkter så fick man en jättesöt Dior-necessär med en liten Diorshow och en ask med fyra olika läppstift och två läppglans så jag blev såklart tvungen att köpa ytteriligen en grej. Det fick bli en Dior Addict Ultra-Shine nr 142 (ett mellanting mellan läppstift och glans). Med på köpet fick jag även ett prov på Diors primer. Betyg på alla mina nyinhandlade saker kommer om ett par dagar.

Nk startade sin rea igår, vilket i vanliga fall brukar innebära totalt kaos. Tro mig jag vet, jag har jobbat många jular på NK, men i år var allting mycket lugnare än vanligt. Det kunde kanske bero på att det i år fanns kravallstaket!!! utanför och massor av vakter som kontrollerade att man hade NK-kort, för första dagen på rean är alltid till bara för NK-kortskunder. Inte mig emot för då kunde man i lugn och ro titta lite vad som fanns på rean så på vägen ut fick jag givetvis syn på ytterligare en grej jag inte kunde leva utan. En
Oléo Source från Biotherm (en toppenbra creme som dessutom doftar helt underbart) till halva priset! Då var man ju bara tvungen att slå till.


Kommentarer
Postat av: nyans

Nej! Ska Maximeyes utgå??! Det är juden enda mascara som Dior har kvar (eller hade) i sitt sortiment som är riktigt riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback