5 Favoriter just nu

Bjooti uppmanar oss alla att lista våra fem favoriter badrumsskåpet. Självklart hakar jag på så här kommer dom:
image77
1. Ögonfransböjare från Shiseido. Kommentar överflödig.

2. Flex WP mascara från Lancome. Efter månader av otrohet har jag nu återvänt till min gamal trotjänare och jag har lärt mig läxan. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan...

3. Instant Pur Eyemakeupremover från YSL. Min nya älskling som får mig att längta till det är dags att ta bort mascaran.

4. Venom Gloss från DuWop i färgen Lantana. Troligtvis världens bästa läppglans

5. Active Moist från Dermalogica. Bara fukt. Inget fett. Perfekt för min lite fetare sommarhud.

Kommentarer
Postat av: Emelle

Shiseidos är bäst! Har också med den på min lista!

Postat av: natalie

gör fler sådana här listor :D

2007-07-25 @ 00:20:50
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback