Fantastiska Jersey Beauty Company

image71
Igår när jag kom hem låg det en avi från Posten att mina
Dermalogica grejer från Jersey Beauty Company hade anlänt. Helt fantastiskt! Leverans på 2!! dagar. Det kallar jag service! Dessutom låg det massvis av prover i paketet och då menar jag verkligen massvis.

  • 2 st Skin Prep Scrub
  • 2 st Day Bright
  • 2 st Precelanse
  • 2 st Protective Self Tan
  • 2 st Gentle Cream Exfoliant
  • 2 st Skin Hydrating Booster
  • 2 st Gentle Soothing Booster
  • 2 st Multivitamin Power Concentrate
  • 2 st Multivitamin Power Recovery Masque
  • 2 st Daily Microfoliant
  • 2 st Sheer Tint Moisture
  • 2 st Sheer Moisture

Här kommer jag hädanefter alltid att köpa mina Dermalogica produkter, för varför betala dubbla priset i nån disk i Sverige när man kan få precis samma grejer till halva priset med massvis av prover från underbara  Jersey Beauty Company?


Kommentarer
Postat av: sussie

Åh! Vilken tur att jag läste din blogg.

har nu beställt ett startkit från dermalogica..

och ingen frakt kostnad heller!



Bra där! :D

2008-09-21 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback