Kvällsfix

Efter en ganska påfrestande midsommarhelg (att dricka rosé-vin i tre dagar i rad var tydligen inte det bästa för min hud. vi är rätt osams just nu) tänkte jag belöna min kropp med lite skönhetsritualer. Ikväll blir det:

  • Ansiktsmask, Dermalogicas MultiVitamin Power Recovery Masque
  • Vaxning av ben, Veet
  • Målning av tånaglar, antingen med mitt nya från Essie eller ett rosavitaktigt från Creative
  • Peeling med nån gammal äcklig som står i badrummet, alla bra är slut. Note to self: måste köpa en ny
  • Insmörjning med min nya Body Butter från Bodyshop
  • Kolla på min favvoserie Justice. Får man tycka att han Kerr Smith är lite snygg nu när han inte länge är bög i Dawson's Creek utan snygg advokat i kostym?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback