Special Clearing Booster, Dermalogica

Tack alla som svarade på mitt senaste inlägg. Kul att så många orkade engagera sig. Det gav mig massor av ny inspiration att börja skriva så att tangenterna glöder. Dom flesta verkade vilja läsa om Dermalogicas produkter så först ut blir Special Clearing Booster.

image74


Special Clearing Booster är en punktbehandlare mot finnar som både ska kunna förebygga och behandla finnar. Jag måste i ärlighetens namn säga att jag inte särskilt ofta får finnar, men när det väl händer vill man ju definitivt ha något som tar bort dom snabbt och det gör verkligen Dermalogicas booster. Redan efter ett par minuter tycker jag mig kunna se att själva svullnaden av finnen är borta och dagen efter (jag använde den på kvällen) ser min finne inte alls lika aggressivt röd ut. Efter två dagars användning är finnen nästan helt borta. Fantastiskt eller hur? Det enda man ska vara noga med är att bara applicera boostern på finnen. Gjorde misstaget att kleta ut på ett lite för stort område vilket bara resulterade i att huden runt omkring blev irriterad. Lättas är det om man anvädner sig av en tops. Less is more, kan man alltså säga. Jag behöver väl kanppast säga att produkten är sjukt dryg. Kommer nog kunna använda den här resten av mitt liv. Betyget blir en 5:a (toppen)

Uppdatering: Jag är som vanligt dålig på att skriva vad produkten kostade och var jag köpte den. Lovar från och med nu bot och bättring. Jag köpte min booster från
Strawberrynet och då ficka jag betala ca 318:- men den finns på min nya favvo Jersey Beauty Company för ca 269:-

Kommentarer
Postat av: Katarina

Inköpsställe och pris tack? :-)

2007-06-15 @ 09:18:14
Postat av: natalie

hej! du, jag ska köpa en mascara om 4 dagar, vilken rekommenderar du? det är en från lancome som jag vet att du tycker mycket om, men vad heter den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback