Blondes have more fun...

Ja, då var man en helt ny människa.

Efter tre timmar hos frisören har jag nu, enligt min egna högst subjektiva åsikt, världens snyggste hårfärg! Det är mellanbrunt med ljusa slingor, vilket ger ett intryck av att jag nästan är blond (och ser man till allt kul som hänt i helgen är jag nog benägen att hålla med om att blondiner har det nog roligare).

Tänkte att jag skulle lägga upp en före och efter bild, men det var svårare än vad jag trodde att fota sig själv med mobilkameran så jag får nog snällt vänta tills någon vänlig själ har vägarna förbi mitt hem.

Det här inlägget skulle egentligen blivit postat igår, men då var det som vanligt totalt omöjligt att komma in på blogg.se  


Kommentarer
Postat av: Rouge

Låter jättefint ju! ;) Har själv blonda folieslingor! =D And I love it! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback