Efterlysning!

Jag har ett gammalt cremerouge från Lancôme från nån säsongsmakeup (tror det var den där när allting gick i beiga toner och man skulle måla egna fräknar) som nu sjunger på abosolut sista refrängen. Det är ytterst lite kvar i botten, men jag för för mitt liv inte förmå mig att slänga det för att färgen är så himla perfekt. Den är precis som ett solpuder fast i cremeform. Därför går jag nu ut med en efterlysning:

Är det någon som vet ett annat bra cremerouge med lite skimmer i en brun snygg nyans?

Märke spelar ingen roll. Huvudsaken är att färgen är snygg. Jag har kollat lite på Shiseidos cremerougestift, men den färgen var tyvärr inte för röd. Alla svar emottas tacksamt!


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag har ett solpuder i cremeform från Hawaiian Tropic. Brunt och skimrigt. Kanske värt att testa?

Kostar under en hundralapp också =)

Postat av: S

Tack för tipset. Ska jag definitivt kolla in :)

2007-03-04 @ 21:27:29
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback