I love Benefit!!!

image33
Om tre dagar åker Mia till Australien. Två viktiga saker inträffar då:

1. Jag har under två veckors tid ingen att prata i telefon med på kvällarna.
2. Jag måste ge henne en beställningslista över Benefit-produkter.

Nr 1 är givetvis väldigt sorglig. Undrar om jag verkligen överlever detta? (för den som inte vet så pratar säker Mia och jag i ca två timmar per kväll. Och JA vi har faktiskt hela tiden saker att säga till varandra).

Men punkt nr 2 är desto roligare. Jag har ju tidigare här i bloggen funderat lite över vad jag ska köpa och kommit fram till att det i alla fall blir ett
Dallas och ett 10 om det nu inte visar sig att dom är väldigt snarlika (Mia får kolla det där. Det är ju så svårt att se färgerna på datorn). Men sen är frågan vad ska jag köpa mer? Jag är väldigt sugen på some kind-a gorgeous, creaseless cream shadow/liner och sheer cream blushers. Tyvärr tror jag inte att min konto står pall för en så stor beställning (för nu ska ju jag bli duktig och spara pengar...), så jag blir nog tvungen att välja ut en grej. Vilken ska jag ta?

Kommentarer
Postat av: Murphy

Hmmm... knepigt. Jag skulle nog satsa på ögonskuggan om jag var du. Sen kan du ju ha ett alternativ nummer två ifall det inte finns i sortimentet när jag är där :)
Puss

Postat av: Felicia

Vill också ha benefitstuffies!

2007-03-21 @ 10:13:44
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Rouge

Åh, inte dåligt att kunna skicka med henne en beställning ju! ;)

2007-03-22 @ 00:37:06
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: S

Murphy: mmm ögonskuggan verkar tok-fin, men då är ju frågan vilken färg man ska ta?

Felicia & Rouge: Ja visst är det trisst att inte Benefit säljs i Sverige :(

2007-03-22 @ 22:55:50
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback