Klipp, klipp

Jag var ju och klippte mig idag och det blev verkligen jättebra!

För den som inte känner mig kan jag berätta att jag nästan varje gång jag klipper mig får ett mindre trauma. Dom flesta frisörer är inte direkt bekanta med asiatiskt hår och har ingen aning om hur det ska klippas vilket alltid resulterar i att jag får en hockeyfrilla-light. Men nu har jag äntligen hittat en sååå bra frisör! Hon är själv från asien så hon vet exakt hur hon ska klippa mitt hår. Jag har faktiskt aldrig sett någon klippa på det sättet som hon gör. Resultatet blir i alla fall enastående och jag har lovat Mia (som alltid får höra på mitt gnäll över hur missnöjd jag är över mina klippningar) att aldrig byta frisör nu när jag äntligen har hittat en bra.

Nu är alla slitna toppar borta och jag har även fått en snygg lugg. Känns toppen!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej
Vart kan man få tag i denna underbara frisör?

2007-10-04 @ 10:06:04
Postat av: Jakob

Hej! Undrar också vart denna frisör finns, inte lätt att hitta någon som kan..

2011-10-03 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback