En hemlighet

Nu är det äntligen officiellt och jag kan få känna mig lite öppet lycklig över mitt nya jobb. Det är faktiskt på samma arbetsplats med på en annan avdelning. Jag kommer from den 1 september inte längre vara ekonomiassistent utan marknadskoordinator. Ska bli så kul att få jobba med ett lite mer kreativt arbete och tro det eller ej, men min lilla sminkblogg var faktiskt uppe på tapeten under intervjun. I min nya roll ska jag nämligen skriva lite för vårt intranät och då frågade min nya chef om jag brukade skriva och då kändes det rätt bra att kunna säga att man hade sin lilla blogg som man skrev dagligen i. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt med nytt jobb! Grattis!

Postat av: MAKEitUP

Mia: Tack! :)

2007-05-27 @ 20:47:11
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback