Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Det blir nog ingen lägenhet. När den stigit med nära 100% tyckte min Pappa att det kanske inte var en så bra affär och när jag själv tänker efter (även om det svider i hjärtat som det alltid gör när man mister något man älskar) så inser väl även jag att det blev helt galet dyrt. Det var väl helt enkelt inte meningen. Pappa lovade i alla fall att hjälpa mig att leta upp än ännu bättre lägenhet. Tills dess får jag väl trösta mig med att jag än så länge kan tok-shoppa en massa roligt smink.


Kommentarer
Postat av: Ia

Du vet att du är berättigad en riktigt lyxig valfri sminkprodukt efter en sån här förlust ;)

Postat av: Katarina

Något från Chanel eller Dior... hihi

2007-05-22 @ 12:22:55
Postat av: Cia

Tråkigt:( Men som sagt, den du har är heeelt ok också:) Kramiz!

2007-05-22 @ 19:53:40
Postat av: annika

Var kan man köpa Nars nu???

2007-05-22 @ 20:07:43
Postat av: MAKEitUP

Ia & Katarina: Ja, nu blir det något jättefint.. Förmodligen från Dior. Har sett en liten grej därifrån som skulle passa hur bra som helst som tröst:)
Cia: Jo, men den är ju för liten...
Annika: Jag är faktiskt lite osäker på det. Ev Cow parfymeri. Annars tror jag faktiskt inte att det går att köpa i Sverige nu efter att C/O Stockholm slagit igen.

2007-05-22 @ 22:28:16
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback