Idag smällde det

Idag kom jag äntligen till skott med min Eleven-beställning som jag har tänkt att jag ska skicka in i ungerfär ett halvår.
image105
Det blev först en favorit i repris, min älskade TVÅL Skin Smoothie Lotion i den underbara doften Pink Cotton Candy. Sen läste jag en recension på Pret-ty om Mario Badescu rengöringsgelén och då kunde jag inte låta bli att vara otrogen. Och så till sist blev det en By142 Moisture Absorb. Produkten som jag (som förmodligen är världens svettigaste människa) har grymt höga förväntningar på.
Tror tyvärr inte att allt hinner komma till imorgon, men förhoppningsvis har jag allt på måndag.

Försöker länka till alla produkterna, men blogg.se bara vägrar så ni får försöka överleva utan länkar. Bilderna har jag tagit från Eleven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback