Snabbuppdatering

Ja, då har som vanligt bloggen blivit lidande. Denna gång får jag skylla på mitt jobb som tvingade iväg mig till Göteborg. Nu utvecklades i och för sig resan till något riktigt trevligt så jag ska väl inte klaga. Det är ni läsare som får klaga på bristen på inlägg.

Här följer veckan i korthet:

Måndag: Var på jag på Imedeen-kvällen. Intressant kväll, trots att jag fick skämmas ihjäl när Mia och jag kom 20 min för sent och alla satt och lyssnade på en föreläsare. Ooops! Alla som var där fick dessutom med sig ett kit med tre månaders förbrukning av Imedeen mot att man antar deras tremånaders-challange och svarar regelbundet på frågor som dom kommer att skicka ut. Lovar att hålla er updaterade över hur det går.

Tisdag-Onsdag: Var jag i Göteborg. På Taxfreen shoppade jag en ny Biotherm bodylotion eftersom att jag givetvis glömt min andra nyinköpta hemma. Recension kommer senare i veckan.

Ondag: Hämtade jag ut mitt paket från Eleven som tyvärr innehöll ett riktigt bottennapp. Recension på detta kommer också senare i veckan.

Söndag: Var förbi Lancômedisken på NK och såg att dom fått in alldeles nya ögonskuggor. Givetvis kunde jag inte låta bli att köpa en. Valet föll på en rosa-aprikos som gjorde att jag såg väldigt pigg ut. Recension på denna kommer självklart också lite senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja...lite recensioner krävs. Nyfiken på skuggan från Lancôme.

Postat av: Linda

kul med massa recensioner :)

2007-11-26 @ 21:40:57
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: jenny

Skulle inte du kunna testa den omtalade Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum, så man får höra vad du tycker?

2007-11-27 @ 12:53:04
Postat av: jenny

Förresten!
Vad skulle du rekommendera för ögonkräm?

2007-11-27 @ 12:53:44
Postat av: Make it Up

Jenny: Jag har funderat på att testa den, men har bara inte kommit till skott å köpa den. Ang ögoncreme beror det lite på vad du är ute efter. Vill du ha en ögoncreme som är uppfräschande för svullna ögon el vill du ha en som är lite mer vårdande mot rynkor?

2007-11-28 @ 09:33:11
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, du helst en ögonkräm som e bra för allt! :) Nejdå, men jag börjar få lite linjer runt ögonen.. e ju trots allt 27 år. Usch ja. Har dock inte så mycket problem med svullna ögon.

2007-11-28 @ 12:16:23
Postat av: Make it Up

Jenny: då skulle jag rekommendera Primordiale ögoncreme fr Lancôme. Den är just för dom första linjerna och är dessutom i en skön gelé-konsistens :)

2007-11-29 @ 23:14:46
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback