Min frisör

Jag fick en fråga långt bak i bloggen om min frisör och eftersom att hon förmodligen är världens bästa frisör så förtjänar hon ett alldeles eget blogginlägg.

Jag har, för den som inte redan vet det, en gravt utveckald frisörskräck. Svenska frisörer fattar inte att asiatiskt hår inte riktigt funkar som nordiskt hår, så därför har jag all för många gånger kommit hem med en "hockeyfrilla light". Men så kom jag på att jag skulle gå till en frisör som själv var asiat och som då verkligen kunde förstå hur mitt hår fungerar och det var då jag träffade Mary. Hon är själv från Asien och grym på att klippa mitt hår. Jag har aldirg varit så nöjd med mitt år sen jag började gå hos henne. Hon håller till hos Hårskulptörerna på Mäster Samulesgatan 21 tel 08 - 20 36 37, för den som också vill gå och klippa sig hos världens bästa frisör.

Kommentarer
Postat av: Sara

Läste ett inlägg längre bak om Hair and Face. Är Mary samma frisör som även har gjort dina slingor?

2007-10-12 @ 12:01:00
Postat av: Make it Up

Japp, Mary är samma frisör. Hon har bara bytt salong.

Postat av: Mariana

Tack för detta! skall boka tid hos henne nu!

2007-10-18 @ 12:42:06
Postat av: Make it Up

Va kul! Du får berätta sen hur du tyckte att det blev.

2007-10-20 @ 16:58:25
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Mariana

En mycket glad nyfrisserad tjej tittar in och säger TACK för ditt tips på frisör!

2007-10-23 @ 11:01:40
Postat av: Make it Up

Åhh va kul att du oxå gillade henne. Mary är helt enkelt bäst! =D

2007-10-27 @ 17:21:13
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: max

Hej jag jobbar för ett företag som heter Reco. Vi letar efter testpersoner som kan uttrycka sig väl i skrift och tycker att du är klart intressant. Är du intresserad av att veta mer, hör gärna av dig till mig på [email protected]. När du läst detta får du gärna ta bort denna kommentar.

2007-12-14 @ 11:31:05
Postat av: Anonym

Var finns Mary nu för tiden? Hittar inte henne på Hårskruptörernas sida. Har inte vågat klippa mig på ett år pga av all misslyckat försök så jag är tacksam för svar...

2008-02-01 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback