Nyshoppat

Ja, då var det dags igen. Här är allt som fick följa med mig hem idag:

image100

Kampen mot finnarna går vidare mina senaste vapen är Norma Derm-serien (fuktcreme och rengöringsgelé) från Vichy som har hjälpte mig förra året när min hud och jag också var riktigt osams. Basiron för att kunna punktbehandla.

Den svarta mascaran är egentligen ingen mascara utan en primer från Shiseido. Jag är egentligen oerhört skeptisk till primers då dom som jag provat endast gjort mina fransar raka igen, men tjejen i Shiseido-disken svor på att just denna skulle funka och vara precis lika oumbärlig som mina älskade fransböjare. Vi får väl se säger jag, men det ska i vilket fall som helst bli otroligt spännande att prova.

Till sist var jag bara tvungen att köpa ett Color Fever Gloss (ja, jag har ju faktiskt inte provat dom) i den nya färgen 212.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Mycket härligheter du har där:)

Postat av: Mariana

undrar hur punkt punktbehandlaren fungerar...

2007-10-29 @ 09:21:03
Postat av: Annie

Ska bli spännande att höra vad du tycker om primern!!! För mig är det biotherms gröna serie som gjort mig finnfri :)

2007-10-29 @ 12:18:33
URL: http://anniie.webblogg.se
Postat av: Malin

Primern låter ju fenomenal! Vad kostade underverket?

2007-10-30 @ 05:47:14
Postat av: Make it Up

Malin: ca 225:- har jag för mig

2007-10-30 @ 20:34:56
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback